onsdag 30 april 2008

Hej fint folk!

Idag har än så länge varit en bra dag.

När jag vaknade i morse så var jag väldigt nervös för på första lektionen skulle vi få igen våra engelska prov. Men det gick faktiskt bra. Jag älskar engelska!



Sen hade vi idrott och det var kul!

Vi spelade foboll men jag missade målet hela tiden.

Det var i alla fall jätte kul.



Vår sista lektion slutade 10.20 men bussen gick 12.10. Sen åkte vi med en dum buss idag som åkte genom Avan och Bälinge så det tog typ mer än en timme att komma hem. I vanliga fall tar det ungefär en halvtimme- 40 minuter fast det kan nog ta längre också.



När jag kom hem var det stekhett ute.

Det var typ 17,5 grader i skuggan!

Då blev jag massor med glad för min önskan om att få sommar kanske slår in snart!

Jag lade mig i solen och läste John av Cynthia Lennon.

Den är faktiskt jättebra.

Jag drack fanta och åt glass.



Jag hittade just två underbara saker!

Såpbubblor och hopprep!

Jag ska hoppa hopprep och blåsa såpbubblor i kväll!

Inga kommentarer: