tisdag 29 april 2008


Nu är jag duktig och bloggar igen.
Jag känner mig NO-nördig idag om ni funderar över bilden.
Vi skrev reaktionsformler!
Awesome!
Sen spelade vi NO-spel och jag gillar vårt spel vid namn kemisk-stress.
Det var väldigt kul.
Jag älskar klassrumscitat så här kommer ett från NO:n :
Carola:"Vad har ni lärt er idag?"
Patrik:"Att inte jobba med Mathias"
Carola:"Det har faktiskt jag också lärt mig"
Jag skrattade bara lite åt det där..eller inte. Jag skrattade kanske ganska mycket..Okej väldigt mycket. Nöjd?
Jag vill ha sommar!
Jag lyssnar på Håkan och Håkans låtar är sommar så jag blir arg på all snö som finns hos mig!
Inne i Luleå är det inte speciellt mycket snö men i Klöverträsk är det massa snö.
Jag vill ha sommar och jag vill till Stockholm och gå på Erised08!
Jag vill hoppa hopprep och gunga och blåsa såpbubblor!
Jag vill spela fotboll och bada och cykla!
Jag vill ligga i solen och läsa bra böcker!
Jag vill kunna gå ut i kortärmade kläder och inte frysa!
Jag vill springa omkring och vara flum!
Nu orkar jag inte klaga mer...
I morgon är det Walpurgis Night!
Nu måste jag duscha och äta sen ska jag sova!
Godnatt!

Inga kommentarer: