måndag 26 maj 2008

Hej gott folk.

Jag har tänkt ändra typsnitt på min blogg ett tag nu och idag kommer jag troligtvis att göra det...

Yay!

Det är en Denise med kryckor som just nu skriver detta.

Jag bara råkade bli tacklad när jag spelade fotboll i fredags, så nu får jag hoppa på kryckor. Det är inte bra och inte trevligt. Bergskolans trappor är hemska om man hoppar på kryckor.

Imorgon har jag No-prov och So-redovisning.

NO är jätte vackert och SO är kul.


I helgen har det varit sommarväder!

Men lucky me!

Då hoppade jag på kryckor och då är det inte lika mysigt och trevligt!


I fredags hade vi cykelklassiker och det var ganska trevligt.

Vi cyklade ungefär 2 mil och åt fika.

På bilden ser ni min kära kusin efter en jobbig backe(snodd bild från hennes blogg. agirlindark.blogspot.com).
LUCY IN THE SKYYYYYY WITH DIAAAAAAAAAAAAMOOONDS!!!
så tänker jag sluta mitt blogginlägg.
Hejdå, eller som Heidi Klum skulle ha sagt
Auf wiedersehen

Inga kommentarer: