fredag 30 maj 2008



Here comes the sun! Yes, yes, yes! I till dag med sol och sommarkänslor. Idag är det fredag och det betyder kort dag. Vi hade SO-prov på NO-lektionen idag så vi slutade typ 12.50. Det var "chill", vi köpte glass! Glass är jätte, jätte gott! Mayan Magic är kärlek. Sen gick vi tillbaka till skolan och lade oss på fotbollsplanen och tog det "chill". Sen såg vi några små 97:or som stod och spelade fotboll och då frågade vi (Madde, Lina och jag) om vi fick spela mot dem och det fick vi. Jag var lite olydig eftersom jag egentligen inte ska spela fotboll pågrund av min höft... I dag var verkligen sommar och det var bäst! Det enda tråkiga är att Birgitta(min tyska-lärare) ska gå i pension och att idag var vår sista lektion med EKU. Så typ två av de bästa lärarna ska sluta. Inte bra alls.
Bortsett från att det kommer finnas två stora hål i lärarcrewet nästa år så har dagen varit bra.
När det är sommar är alla dagar bra.
Jag älskar sommar.
Och jag älskar Kate Nash, hennes musik är sommar.
Om ni ursäktar ska jag nu gå och typ äta godis eller nått.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: