onsdag 28 maj 2008


I dag fyller bögCanon 15 år! Grattis kusasin! Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis!

Så idag var vi och firade henne. Hon hade grönt fika och det var jättegott. Vi lyssnade på Beatles och annan musik. Jag och Felicia roade oss med att ha spott-tävling. Don´t ask.... Jag har en väldigt mysig familj(/släkt om ni nu vill kalla det så men familj är rätt. De är mer familj än släkt)där borta i Kroken. Nu är Lydia byxmyndig och straffmyndig! Jag borde inte skriva så mycket mer, jag borde sova, men jag ska uppdatera imorgon igen och då blir det nog snack om SO-redovisning, Matte-prov och Sommar typ.
Happy Birthday To You,
Happy Birthday To You,
Happy Birthday Dear bögCanon,
Happy Birthday To You!
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Swedish Beauty sa...

Det skulle du sjungit! :D Då hade det varit ännu roligare! xD Btw, man ser ner i min urringning på den bilden.. vilket inte gör något, nu ska jag bara länka den här bloggen till en bekant. ^^ Tycker också att du är mer familj, jag har insett att släkten och familjen är något väldigt värdefullt och ser på er alla som små stjärnor (finns en filosofi i detta). Kram och sov vackert! <3