fredag 30 maj 2008

Nu tänker jag blogga om hur jag mår. Sötbarnet tyckte att jag skulle göra det så nu ska jag göra det.
Just nu mår jag faktiskt ganska bra tror jag. Jag är väldigt uppfylld av sommarkänslor och då blir allt grymt bra och så. Men jag har lite ångest över SO-provet vi skrev idag. Jag vet inte om det gick bra eller inte men jag hoppas det i alla fall. Jag har även lite ångest över att jag måste skriva en bokreflektion till på måndag men jag tror att jag ska klara av det om jag sätter mig på min älskade studsmatta i morgon och bara skriver. Jag hoppas verkligen att jag ska hinna. Jag måste hinna.
Bortsett från det så är jag även lite ledsen och så. Men det är typ för att jag kommer att sakna EKU och Birgitta jätte mycket nästa år. Jag har lite ångest över att den sista lektionen med Birgitta är på måndag och att jag efter det aldrig kommer att ha henne i tyska igen. Det kommer bli hemskt. Jag har redan haft min sista lektion med EKU och det var också lite ångest. De kommer vara mycket saknade nästa år.
Jag är även lite förväntansfull för jag ska på stan i morgon och köpta converse och examenskläder. Jag hoppas att jag hittar något fint.
Sen är jag lite arg på mig själv, för alltså jag borde prata med en person som går på Bergskolan som sms:ar och sånt med typ varje dag men på skolan hälsar jag knappt på henne. Alltså vi går i samma idrottsklass också så det borde ju inte vara svårt att säga hej och så men på nått sätt är det så i alla fall. Förlåt söti.
Annars mår jag ganska bra tror jag.
Det är sommar och jag älskar min iPod, den är jätte fin och bra i alla situationer.
Jag älskar även min kamera även fast den typ är sönder så att man inte kan kolla på korten man har tagit.
Sen älskar jag även min mobil, eller egentligen är det nog personerna som jag sms:ar med som jag älskar.
Nu ska jag gå och lägga mig och sms:a lite.
Godnatt!

Aufwiedersehen

Inga kommentarer: