torsdag 29 maj 2008

SOL!SOL!SOL!

Yes! Äntligen, idag var en väldigt bra dag! Det var sol och jättefint väder och skolan var jättemysig. Först var vi ute på SO:n och spelade teater. Det var flum och jättekul. Senare på dagen hade vi hälsa och då spelade vi brännboll. Jag med mina kryckor kunde ju självklart inte vara med men jag var poängräknare.Min klass är faktiskt riktigt bra ibland. Åh, jag är bara så lycklig. Sommar och sol, kan det bli bättre?

Imorgon har jag SO-prov så jag har pluggat SO mest hela kvällen. SO kan vara frustrerande men EKU gör det roligt. SOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR!Sa jag att jag satt på studsmattan och pluggade? Det är jätte mycket sommar och förlåt men jag är så lycklig!

Imorgon ska jag prova att inte ha kryckor i skolan och det går förhoppningsvis bra och jag håller tummarna för att det inte ska göra ont i min höft, jag vill inte till doktorn. Anyway, nu ska jag gå och plugga lite mer SO och äta nybakta bullar!

Aufwiedersehen

1 kommentar:

Veronica sa...

GEEH! Oo
vem bakade bullar, mormor va?!
kan ju inte vara ROSI heller xp