tisdag 17 juni 2008

Ja, jag är dålig på att uppdatera.
Men om jag ska vara ärlig har jag inte gjort så mycket som är värt att blogga om.
Men jag har varit hos Kristin (helt klart värt att blogga om).
Vi åt god mat och hoppade studsmatta och spelade badminton och fotboll och kort med Alva. Det var jättekul och det var en mysig dag.
Sen har jag också varit med Madeleine. Det var trevligt, vi spelade kort och fotboll.
Bortsett från att umgås med de två underbara typerna så har jag spelat fotboll med Joel, André,Dennis,Lina,Emelie och Sofia. Jag har också slösat bort många timmar framför TV:n, det är svårt när man ska följa flera serier på samma gång, okej när jag tänker efter är det inte så många, 4 möjligtvis 5 men en del av dem går varje dag och då blir det mycket TV.
I alla fall så saknar jag sällskap i form av kusiner. Vi borde umgås någon dag och gå till badstranden och fota. För ni är väldigt fina, älskade kusiner.

Aufwiedersehen

1 kommentar:

Smultrontott sa...

Jag håller med :) Vi är i klövern nu :D