torsdag 12 juni 2008

Ja, ännu en dag har gått.
Ännu en dag av sommarlovet har gått och idag har vi haft sommarlov i en vecka, en VECKA!
Jag kan inte fatta att det var en vecka sen det var skolavslutning och allt var sorgligt och gråtfyllt och sånt. Jag tror att jag laddar upp nån bild från skolavslutningen bara för nostalgins skull. Det känns väldigt konstigt att det var en vecka sen. Det känns som om jag redan har tappat all kontroll på vardagen, jag sov till 11 imorse och idag när vi (Lina,Joel,Dennis och jag) av någon konstig anledning kom in på mitt schema så tog det ett tag innan jag ens kom ihåg vilken lektion jag hade på torsdagar kring klockan 11. Jag menar något som jag för 1 vecka sen kunde i sömnen. Det är bara sjukt att allt kan ändras så snabbt. Vi människor är vanemänniskor. Människor är även naturligt lata enligt min idrottslärare.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, jag har blivit väldigt dålig på att skriva inlägg. De blir typ korta och utan innehåll.
Jag ber om ursäkt. Jag ska bli bättre.


Aufwiedersehen

1 kommentar:

Smultrontott sa...

Ja! Tänk! Bara en vecka - alltså tio kvar 8)