tisdag 10 juni 2008

Nu kommer inläggen som vanligt lite sent.
Det här inlägget borde ha kommit den 7 Juni när jag hälsade på hos Lydia(bögCanon) och Fiff.
Det var en väldigt bra dag helt enkelt. Det började med att vi drack en kopp thé på deras underbara altan på sjätte våning och kollade ut över tuttifrutti-husen. När min älskade kusiner hade vaknat till så drog vi oss mot Kultan och biblioteket där vi lånade böcker. På biblioteket fick jag även ett samtal från mia älskade vänner i Stockholm som hade fefo-träff. Jag fick nöjet att prata med Sofia, Mika och Elin. Efter det bestämde vi oss för att göra ett besök på Willy´s där det inhandlades godis som vi sen förtärde på Floras kulle. På Floras kulle fick vi även nöjet att umgås med den tredje kusinen Granbacke. När vi sen blev hungriga så gick vi tillbaka till Varvsgatan där vi lagade tacos och såg på filmen Jumper. Dagen var en väldigt bra sommardag och en bra start på sommarlovet.


Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Miriam sa...

Åh, bilderna ser jättesomriga och fina ut.:D Tihi, vad skönt att du har lov nu!:D

Elin sa...

Ahow, jag önskar att du kunde ha varit i sthlm :(