måndag 23 juni 2008

Så jag som suger på att uppdatera ska nu fösöka att skriva ett bra inlägg om vad som har hänt på senaste tiden.
Ehm... på senaste tiden har jag sms:at mycket med Ellinor och fått fina nattsms sen har my coozins och jag haft kalas för Danni.Bilder kommer. Vi spelade Chicago och Plump och Monopol.Jag var inte bra på Monopol även om jag ägde BÅDE Centrum_OCH_Norrmalmstorg! Annars så har jag typ bakat och joggat och promenerat. Nu vet jag inte vad jag ska skriva men ERICA kommer imorgon!!!!!!
Fett bra! Nu måste jag ut och jogga.. Lika kort inlägg igen. Jag suger på att blogga. Det blev inget bra inlägg. Blä.


Fullkomligt ocharmig bild på mig


Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Smultrontott sa...

Fullkomligt ocharmig bild på MIG.

Gråsparv sa...

Mina nattsms råkar vara lite bäst.