tisdag 10 juni 2008


Så,nu kommer uppdates på vad som har hänt idag efter mitt förra inlägg.

Det började med att jag såg på lite av Spanien-Ryssland matchen som jag sen fick veta av Joel slutade med fyramotett till Spanien. Suss kom ner och klippte min lugg och jag är mycket nöjd med resultatet. Sen gick jag till Daniella och vi promenerade mot Ronningen där vi skulle möta mina kusiner för att sen fota. Det här är andra gången inom loppet av 4 dagar som jag umgås med mina älskade kusiner och det känns väldigt bra. Vi promenerade till badstranden där vi fotade lite smått innan jag och Danni tyvärr var tvungna att gå, vi ville inte missa Sverigematchen. Jag fick i alla fall ganska många charmfulla bilder, tack vare Lydia. Sen kom jag hem och såg på matchen med Joel och åt pepparkaka som jag hade bakat. Matchen var en välsigt bar match och det känns bra att vara svensk just nu. Resultatet blev nollmottvå alltså tre poäng till Sverige och en bra början på EM.

Imorgon har jag en väldigt viktig match att spela, kvalmatch till lilla-VM mot Notas. Jag känner mig väldigt pepp så jag hoppas att det går bra imorgon och att jag i nästa blogg inlägg kan rapportera om en vinst.

Förlåt Fiff, men den är så söt!

Älskade coozins!
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Smultrontott sa...

Jag ser ut som ett vrak på dessa bilder, men jag hoppas att det går bra i matchen imorgon :)
*underskattad kram* < man vet aldrig, den kanske får er att vinna! XD