tisdag 3 juni 2008

Sommar, Sommar, Sommar!
Nu är det sommar och jag har även hittat ett underbart band som jag lyssnar på hela tiden, Belle & Sebastian. Ett underbart band. Verkligen.
I alla fall så har det hänt amssor av saker sen mitt senaste inlägg, t.ex så har jag stukat tummen.
Fråga mig inte hur jag lyckas med allt. Jag har ingen aning hur, det bara blir så. Sen så har jag haft lektionen som jag ångestat över varit. Vår sista lektion med Birgitta. Det var hemskt. Men jättemysigt. Bigitta var jättesöt och hade varit uppe jättesent och bakat värsta goda chokladkakorna. Jag kommer verkligen att sakna henne. Den lektionen var allmänt sorglig och efteråt så deppade typ alla i min tyskagrupp, i alla fall jag och Maja("ÅHHHHHH! JAG VILLLLL DÖÖÖÖ!") Sen så idag hade vi mentorsdag och det var inte speciellt kul fast den dög. Alla var galna och badade även min älskade kusin Lydia, som ni ser på bilden längst ner. Det var asvarmt och det fanns inget att dricka så bi satt i typ 3 timmar utan vatten i jagvetintehurmånga graders värme men många i alla fall.




2 kommentarer:

Drahnreb sa...

I don't know you, but I've been sent here, though. x)
Hello. xD

And never forget: ALL YOU NEED IS BLOOD! :D http://www.beatallica.eu (the player)

Denise sa...

Hello!
Lydia told me about beatallica,they seem kinda weird xD