lördag 2 augusti 2008

Elin är här!!
Men jag har inte tagit några bilder ännu typ. Så jag laddar upp de bilder jag har tagit, två stycken. Ehm, ja. Jag ska ta fler bilder snart då vi ska ut och gå, det har jag bestämt. Ikväll ska vi nog promenera och se film tror jag. Igår såg vi på Harry Potter and the Order of the Phoenix. Den är väldigt bra har jag kommit på eftersom de flesta skådespelarna verkligen är jätteduktiga även fast de utelämnar viktiga saker i filmen men det är ju inte skådespelarnas fel. Nog om det, Elin har typ skrivit kommentarer under varje bild och som ni märker använder hon smileys(!) något jag aldrig använder i mina blogginlägg för att jag är tråkig. Hahaha.

Hmmm man kan inte skriva alla tecken i den här texten -__- Men eh jag hatar min hållning that's the main thing. Sen älskar jag Polyjuice-postern :D
/ELIN

Typ fiin redigering faktiskt, lägg märke till att jag har så grymt fina naglar - blå! :D Och min klänning är för bra för att beskriva ;DDDD <--- en smiley!

/ELIN

Aufwiedersehen

Inga kommentarer: