söndag 3 augusti 2008


Hej på er älskade bloggläsare.
Idag åkte Elin hem.
Det var verkligen inte trevligt, vi har haft väldigt roligt de få dagar hon har tillbringat hos mig.
Jag kommer att ladda upp fler bilder från "Elin-dagarna" om någon/några dagar när min älskade kusin Lydia har skickat bilderna som togs med hennes systemkamera.
Imorse när vi åkte i bilen på väg mot Luleå (för att lämna av Elin och sånt) gick min kamera sönder. Det är verkligen inte kul. Jag är väldigt ledsen för att jag inte har någon kamera och eftersom jag är fattig så kommer det ta länge innan jag kan köpa mig en ny kamera eftersom jag sparar till en Canon EOS 450D. Det kommer ta väldigt länge men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Så bilderna jag har tagit är med min mobilkamera alltså är det inte bra kvalitet på bilderna. Idag fick jag höra att jag liknar Courtney Thorne-Smith(se bild nedan).
Jag har inte så mycket mer att säga, men ahh, Trailer till Half-Blood prince har kommit och J.K Rowling ska släppa Tales of Beetle the Bard! Underbart! Jag är helt lycklig! Ahh! Men nu ska jag gå och se på TV och dricka te.


Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Elin sa...

Okej de bilderna var okej!!!!! flickr ftw ;)
JAG SAKNAR DIG (L)

Smultrontott sa...

Well, den som väntar på något gott behöver inte vänta mer eftersom att jag var över med bilderna idag! 8D Fast eran kortläsare är dammig... oO