söndag 14 september 2008

Hej igen trogna läsare, om det finns några(,kommentera gärna. Ni är dåliga på det.).
Idag har varit en bra dag. Det började med chill framför datorn som ni kunde läsa om i förra inlägget och sen kom Kristin. Vi hade det väldigt roligt med promenad, youtube-tittande och plättar hos mormor och morfar. Efter det spenderades lite tid framför datorn och sen gick jag upp till Joel och grillade. Det var mycket roligt. Jag spelade även fotboll med en hund och cyklade på tantcyklar. Yes. Det var fett roligt men kallt. Sen kom två älskade kusasiner och drack te och nötte Paul McCartney (att en av dem blev tvingade behöver ni ju inte veta. Hahaha). Sen såg jag på "Paul McCartney 50 år", den var jättefin men kort och typ hon som intrevjuade var dålig på engelska. Den var lite B-aktig men jag gillar den ändå. Allt med Paul är bra. Amanda har skickat massa charmiga Beatles-grejer typ "And Your Bird Can Sing" fast de typ skrattar sig igen låten. Helt underbart. Jag borde sova. Imorgan ska jag plugga, jag kan inte skjuta upp det längre. Så imorgon blir det pluggning och typ promenad kanske eller joggningstur(?). Vi får se. I alla fall så ska jag gå och sova nu.
Aufwiedersehen
"Somebody said to me, 'But the Beatles were anti-materialistic.' That's a huge myth. John and I literally used to sit down and say, 'Now, let's write a swimming pool.'"-Paul McCartney

3 kommentarer:

Smultrontott sa...

Höhö *kommenterar* du får skicka lite låtar till mig sen 8'D

Anonym sa...

Hej Gullunge!
Jag har som glömt bort att gå in och titta på era bloggar, men lika bra tycker väl du:) Hoppas du får en bra helg. 1000 kramar från Kusin Bea

Marina sa...

Paul är så himla fin <3
och alla borde bli tvingade att lyssna på beatles!