lördag 20 september 2008

Hej igen.
Jag har blivit duktig på att blogga, nästan.
Nu är det ju höst ute(!) och det ville jag ju såklart fota så jag drog mig till mormor och morfar där jag lånade deras kamera. Där fick jag även smaka två sorters äppelkaka, mycket gott. Detta får nog bli ett superduper snabbt inlägg. Jag borde gå och lägga mig faktiskt. Idag fotade jag mycket alltså. Jag har verkligen saknat det. Att fota är bland det bästa som finns. När jag kom hem bakade jag smulpaj med äpplen och (choklad)kolakakor. Hyfsat gott om man får säga det själv. Fick jätteont i ryggen när jag var klar och jag har det fortfarande, använt liniment och tagit en alvedon så just nu känns det bättre. Om det inte är bra imorgon tror jag att jag måste till doktorn. Det känns väldigt ryggskott-ish och jag googlade(GOOGLE IS YOUR FRIEND) och det stod att om ett barn under 18 har mycket ont ska man kontakta akutmottagning. Men vi får hoppas på det bästa. Jag borde absolut sluta nu. klockan är ju 00.01.
Min rygg gör ont.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin bild på mormor och morfars hus. Vad tråkigt att du har så ont i ryggen, du kanske har sträkt dig, prova att smörja på linnex det är super bra. Kramis från kusin