måndag 22 september 2008

Hej igen.
Måndag är det ännu en gång, veckorna går snabbt nästan för snabbt tycker jag.
Dagen började stressigt, det har tyvärr blivit en vana. Jag vaknar klockan sexnollnoll som en duktig flicka (eller nått), äter min frukost och sen går och lägger mig IGEN (där faller allt ihop), sen sover jag till sexochtrettio då kliver jag upp och gör mig i ordning och allt sånt, det blir stressigt faktiskt. Sen när jag ska cykla iväg efter en massa strul så är cykeln för låg(!!!!!!), jag blir irriterad och försöker ta djupa andetag och få irritationen att försvinna. Jag hann med bussen och allt sånt så det var ju bra. Först hade vi mentorstid. Hela lektionen gick till att diskutera en viss lärare. Ganska intressant att lyssna på vad alla tycker men liksom endel var ganska överdrivet. Sen hade vi tyska, vi ska skriva om en påhittat tysk männsika typ och sen redovisa inför klassen. Sen idrott, orientering(!). Det är faktiskt ganska kul, jag gick med Felicia och vi hittade 2 kontroller eller nått. Gud, vilka onödiga inlägg och onödigt långa. Sen lunch och när vi kom till matkön sa mattanterna att det var en kvart kvar innan vi skulle få mat. Vi började 20 minuter efter att vi ställdes oss i kön men som tur var tog det inte en kvart att få maten. Det var potatisbullar alltså god mat, men eftersom de började servera igen tänkte jag att jag skulle kunna hämta mer om jag behövde så jag tog två. När jag skulle hämta mer var det slut. Då blev det potatismos och korv. Sen var det matte och då gjorde jag mattediagnos. Sen var det SO, vi ska börja med geografi. Jag är fett pepp, vi ska få spela Seterra! Okej, nu orkar jag inte skriva mer om dagen. Jag ser på Meryl Streep intervjuer så jag pallar inte att skriva något mer tror jag. Kommentera,tack.
Aufwiedersehen
"I like who I am now. Other people may not. I'm comfortable. I feel freer now.I don't want growing older to matter to me."-Meryl Streep

1 kommentar:

Ellinor sa...

Långa inlägg är bra!