tisdag 30 september 2008

Hej, tisdag igen. Tisdagar är bäst, tisdagar och fredagar. Så vi hade HK i två timmar då vi bakade bröd och drack te, underbart.Sen slöjd, kanske inte fullt lika roligt. Lunch, ganska gott tro det eller ej. Sen NO-labb, fatta vad NO är bra. Sen hål, nostalgitripp. Jag och Johanna kollade igenom mitt röda tyskahäfte som vi har haft sen 6:an. Det var eh, intressant. Sen NO igen. Awesomeness. Väldigt kul. Väldig kort text om dagen, lite omväxling. Sen när vi väntade på bussen hem fick jag Molly Moon boken (den jag lånar av Hanna) av Emelie. Sen läste jag den på bussen hem och så. Sen kom jag hem och såg på Top Model 5 och den nya domaren är TWIGGY!(!!!!!!!elvaett) Twiggy är awesome. Hon är typ världens vackraste och ja, hon är bäst. Jag älskar Twiggy. Jag är hur lycklig som helst, liksom Twiggy(!). TwiggyTwiggyTwiggy! Enough with the fangirling. Felicia och Lydia kommer nog hit och dricker te med mig ikväll och sen ska jag baka och ta med mig på elevensval (och till mammas jobb). Jag älskar min laptop. Kolla vad vacker hon(Twiggy) är.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Smultrontott sa...

Bajs på mig för att jag inte kom ;< senare i veckan istället?