fredag 26 september 2008

Här sitter jag igen.
Jag sitter i min säng, dricker pepsi och bloggar
Att ha en laptop är helt underbart.
Ryggproblem nästa. Idag har varit en ganska bra men störd dag. Typ massa lärare var borta så vi hade idrotts-Helena(!!!!) i NO(!) och Åsa i tyska. Vi hade en diskussion på SO:n, det är hemskt hur mina klasskompisar ser på en del saker. Man blev nästan arg, visst man måste få ha egna åsikter men det måste finnas en gräns. De jämförde att vara blind och gå in i något med att skate:a och köra över en sten som man inte ser och vurpa. Båda gångerna ser man ju inte det man går/kör in i, jag dog lite när de sa det. Hallå? Nej? Det de menade var att om man får skratta åt någon som inte ser en sten och vurpar då borde man få skratta åt en blind. Det var frusterande. Liksom, nej. Det är inte samma sak. Inte alls. Jag ska inte skriva om det, jag blir så irriterad. Över till trevligare saker, mormor fyller år idag. GRATTIS!!!elvaett. Och vi fick henne att sätta sig ner och äta tillsammans med resten av oss, WIN! Fotobevis nedanför. Hon är även världens bästa mormor. Sen var det alphagrupp. Mycket mycket trevligt. Nu ska jag lägga upp dagens citat(om jag kommer på något) och läsa kanske? Aufwiedersehen

1 kommentar:

Ellinor sa...

Idrotts-Helena, omg. ._. I NO HAHAHA.