fredag 12 september 2008

Inlägg, yes! Hahaha.
Okej. Eh, jag lyssnar på Anna Bergendahl från idol. awesomeness. alltså yes.
I alla fall så var det enhetsdag idag. Det var roligt eller nått. Jag gilade vattenmelonen i alla fall, hahahaha. Jag var typ i en trevlig grupp. Så idag umgicks jag mycket med Hanna och Felicia. Mycket, mycket trevligt. Jag borde ladda upp någon bild. Här kommer nån bild. Mobilkameror är inte bra. Jag vill ha en systemkamera.
Långt där under sitter Hanna. Som mest hade hon 6 personer som satt på henne. Hahahaha, painful. Men det såg ganska kul ut. Mina inlägg är random och tråkiga.
You´ll have to live with it, sorry.


AWESOMENESS. Hej, vad gör hon på idol? Hon förtjänar så mycket bättre än idol.
Jag borde sova. Jag måste bli bättre på att blogga.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: