måndag 8 september 2008



Ja, hej igen. Försöker mig på ett inlägg typ. Har absolut ingen aning om vad jag ska skriva. Lydia har blvit sjukare och jag är också sjuk forfarande. Jobbigt. Fail på bilden men jag lade upp "before"-bilden på Lydias blogg. Hahahahahahaha. Vad ful bild. Blö. Okej, skolan var det. Idag var typ en mysig dag på något sätt. Det började med mentorstid och min klass var lika charmig som vanligt: " Jag ska vara näck på nästa skolfoto". Sen är våra mentorer charm också. Haha. Sen hade vi tyska, alltid kul ju även fast det är Birgitta-lös tyska numera.Tyvärr. Sen hade vi långt hål, tråkigt faktiskt. Det finns inget att göra på hålen. Sen hade vi idrott, jag är ju sjuk så det blev att hjälpa Helena lite och sådär. Medan jag och Felicia väntade på de som var ombytta på idrotten gungade vi med de nya 7:orna. De är mycket söta. Efter det lunch, blä eller nått fast jag antar att det duger egentligen. Sen matte med Catarina (idrottsläraren(!!!!)) med rakt hår(!!!!), ingen fattar. Det dög men man blir kräsen när man är van att ha Anna. Sen hade vi SO. Film var det som gällde och filmen var typ deprimerande. SO:n var EKU-lös tyvärr men Jessica duger. Det är ju svårt för både henne och Jennie eftersom de ska ta över efter typ lärarna som alla älskade. JAG HAR SKRIVIT MYCKET! Ni ska vara stolta över mig. Nu ska jag göra klart "Vem gjorde det?"-uppgifterna och dricka te.

Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Smultrontott sa...

Fan vad underbart sliten jag ser ut @.@ Jag är stolt över dig! :D

Elin/Sugar sa...

Du är charmig ^___^
Men du uppdaterar inte tillräckligt ofta! *poke* XD

Är det Lydia på bilden? :OOO