lördag 13 september 2008

Så. idag har bara just börjat så därför blir det ett kort inlägg.
Just nu sitter jag och bloggar. lyssnar på the Beatles och kollar omkring på facebook, bilddagboken och shirtstore(där de har världens charmigaste tröjor.www.shirtstore.se). Idag ska jag umgås med Kristin. Mycket trevligt och sen ska jag nog plugga. Jag borde skriva klart massa svenska saker. Miss Marple-grejen och bokreflektionen. Sen ska jag nog läsa Breaking Dawn också. Jag har fortfarande inte läst ut den. Jag vet inte varför. Skolan har tagit upp för mycket tid och gjort mig utkörd eller nått sånt. Haha. Jag vill ha en systemkamera. Väldigt mycket.
Jag ska nog ändra min header när jag orkar typ. Bilden är jättegammal. Nu lyssnar jag på Lars Eriksson från idol (http://www.myspace.com/larsmusic eller http://www.youtube.com/watch?v=BpIRUbIeuQs). Mycket duktig han med. Att sverige hade sånna röster som Lars och Anna det trodde man liksom inte. Jag ska nog gå och göra mig i ordning innan Kristin kommer.

Aufwiedersehen

Inga kommentarer: