måndag 20 oktober 2008

Alla ser så glada ut, tralalalalalalala. Vi hade SO. Trevlans.
Känns som att jag har börjat knarka bloggen lite. Typ uppdaterar flera gånger per dag men det är ju roligt. Mehe. Dagen började med kompisstödjarmöte. Ganska trevligt actually. Sen hade vi tyska och vi typ ja, gjorde saker. Typ tyskasaker. Sen hade vi hål och elevråd. Alltså elevrådet var fett segt, vi satt i en timme och vi kom inte fram till något typ. Sen hade vi idrott, valvecka så vi körde badminton (hjärta på det). Sen var det GOD lunch och mattanten frågade typ : "Vilken klass går ni i? 7..". Svaret hon fick var: "8!!!!!!A". Ojojoj, fy skäms på mattanten. Sen hade vi matte och vi hade mattediagnos, ehehehe ingen kommentar. Slarvfel gånger tusen typ. Fail. Okej, sen hade vi SO och det var typ trevligt, vi satt ute i korridoren och jobbade. Sen så slutade vi och på bussen hem så skickade Adam "This Is The Life", TACK!. Ja, sen kom man hem och såg på Top Model 6. Jag har av någon konstig anledning fastnat framför Top Model. Det är så bra, helt enkelt. Jag ska på bio på fredag. Jag, Linnea och Ewe ska se High School Musical 3. Jag är fett pepp på det.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: