onsdag 22 oktober 2008

Bilden är från igår men det gör inget för hon är så söt. Det där är grejen vi gjorde på tekniken. Jag fick skala av typ lite av det där röda med tänderna och det blev fail men vi lyckades ändå få den att snurra fort och stabilt. HAHA. Okej nu ska jag prata om idag, onsdag.
Alltså dagen var lite speciell, började med att vi hade Anders Wallgren(!!!!!!!!!!) i matte och alltså det var, alltså jag vet inte. Men han hade värsta roliga förklarningarna och han var helt oorganiserd och allt var en röra och jag satt och försökte hålla mig för skratt. Sen så berättade han någonting om rädda lärare eller något och så sa han typ "käft!" till David och alltså det var hilarious. David är inte den första som lärare skulle säga käft till men alltså vi är inte 100% säkra på att det var menat till David men det verkade som det i alla fall. Fast det var säkerligen inte det men det var kul i alla fall. Sen hade vi idrott, vi spelade badminton igen och det var såklart kul. Sen hade vi svenska och vi skrev dikter och det är så svårt, epic fail. Men det löser sig nog i alla fall. Sen var det lunch och det var fiskpinnar. Mina var typ goda men Felicias var inte fördiga, helt degiga och så. Sen hade vi bild och jag gjorde faktiskt ganska mycket på min bild men jag hann även med att kasta basket med Fredrik ( ehehehe, jag träffade Stig av misstag). Elevensval ägde as usual och Linnea hade med sig kakor som Emilia hade bakat, mycket goda. Och sen så såg vi en film om talet ett, lltså det var jätterolig för typ de romerska siffrorna och de indiska siffrorna(de vi använder) slogs och sånt och de indiska siffrorna hade cirkus och sånt. Ingen fattar med det var jättekul. Nu ska jag sluta tråka ut er.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: