onsdag 8 oktober 2008

Blogg...yay!

Okej, hej igen, Jag har inte bloggat på ett tag som David upplyste mig om idag. Jag borde plugga istället för att blogga så det här får bli ett superduper snabbt inlägg även fast inte jag har prov på fredag som vissa andra. Jag smygmobbas lite. Idag var en trevlig dag som onsdagar alltid är. Först hade jag, Veronica och Lydia camping i bussen. Den var full så vi satt på golvet. Började med matte och sånt. Sen hade vi idrott, vi hittade en kontroll (22:an). Sen hade vi svenska och jag och lite annat trevligt folk gick och satte sig i ASO och skrev på våra brottshistorior/bokreflektioner. Och vi fick lite SO hjälp av Eva-Lena. Men hon hann gå innan jag verkligen behövde hjälp typ. Osis. Sen var det lunch, fuccili(?)gratäng och det var jättegott. Sen sprang jag och hämtade ett läxpapper hos Jennie. Ja, sen var det bild och det var tråkigt för jag suger verkligen på bild. Sen var det elevensval och jag kom ihåg kakorna och Ewelina hade med sig dumlekakor. Anna bjöd oss på te och festis också. Det var bäst. Sen så flöt allting på (älska det uttrycket!!). Sen kom jag hem och nu sitter jag här och borde plugga. Ja, nu måste jag sluta.
Aufwiedersehen
"Men tänk inte på mig, jag går väl och dricker mitt kaffe utan
något till"-Mona

Inga kommentarer: