fredag 31 oktober 2008

Blogginlägg, woho!
Okej, alltså jag hann inte blogga igår heller eftersom jag först var på stan och sen åkte till lasergame, jag kom hem halv tolv typ.
Så i alla fall, det började med att jag mötte mina bratkompisar från bergnäset på stan och vi gick omkring i lite affärer och fikade på Wayne´s coffee och drack en milkshake på Blå gåsen. Köpte mig en bok på kupan (2kr!) och lånade en kartbok på biblioteket. Mysigt, mysigt. Sen gick vi till kultan (vi gick dit sammanlagt fyra gånger!) och satte oss i bondskurkstolarna och chillade lite. Jag satt och snurrade runt, runt, runt på en bondskurkstol och då filmade en turist mig. En japan tror jag. Jag hann även leka bondskurk, då blev Linnea glad. HAHA. Lite bilder kommer nedan.
Jag und Linnea sind cool.
Milkshake på Blå gåsen.

Bondskurkstolarna!

Aufwiedersehen

Inga kommentarer: