fredag 24 oktober 2008

Dagsinlägg, yo!
Alltså idag var en mysig dag som började med SO, ganska mysigt ändå.
Sen så TRODDE jag att vi skulle få ha min älskade NO med CAROLA men icket, Carola vab:ade tydligen så vi hade Anders Wallgren i NO. Enorm besvikelse, jag hade längtat till NO:n sen senaste lektionen och nu har vi lov så ingen NO på jättelänge. Jättedåligt. Sen hade vi engelska, hahahahaha. Jag och Patrik skulle skriva facit på tavlan, FAIL. Hahahaha. Okej, sen var det lunch. Någon så kallad "soppa" men jag vet inte jag. Jag tror att mattanterna helt enkelt är lite sm¨åonda och lagar äcklig mat med flit. Sen hade vi tyska och vi började se Grease. Vi ser den på engelska med tyska subs. Alltså det är typ bra för jag brukar ändå inte palla att läsa subsen, översättningarna är irriterande. Så det är precis som att se den hemma. Sen hade vi svenska och jag läste Karin Boye dikter, hon är så bra. Fredrik hann bli lite ägd av Lisbeth också. Sen kring klockan trettonochfyrtio så slutade vi och Linnea och Ewe väntade på mig utanför A1. Vi hade fått L.O.V! Underbart men ändå lite stressande på ett konstigt sätt. Sen åkte vi in till stan och vi gick omkring lite och sen gick vi på bio. Vi såg High School Musical 3. Alltså ohemgee, den var kliché och jättedålig men vår humor ägde så vi skrattade oss igenom filmen i alla fall. Sen åkte man hem med magont pågrund av allt skratt. Nu sitter jag och knarkar Mamma Mia!-soundtracket.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: