söndag 26 oktober 2008

Det var konfa igår.
Det var fett med awesome och hur mysigt som helst.
Det började med att vi fick sjunga lite med Lennart Johansson och ja, jag skrattade väldigt mycket och jag tror att bara Johanna verkligen fattade varför. Sen delades vi in i grupper och jag hamnade i samma grupp som Johanna, Isak, David, Arne, Linnea, Evelina, Emma, Sandra, Amanda och Maja och många fler såklart. Sen gick vi runt på olika stationer, på första stationen ritade vi Liv och Död typ. Alltså wow, vilka mästerverk vi lyckades få till. Sen pratade vi om nattvarden och man hade ju lite koll faktiskt. Sen åt vi lunch, varmkorv och bröd och sen lekte vi lekar. Det var hilarious. Jag skrattade och skrattade och skrattade. Hahaha, ni fattar vad jag menar. Sen gick vi och pratade om dop och alltså ja, hon som pratade om det var....rolig, kan man ju kanske kalla det. Sen pratade vi om döden och gick runt på kyrkogården. Bilder:
Otroligt söta flickor.Isak, konstnären. Djupt koncentrerad i sin målning. Människans kretslopp, don't ask. David fryser(?) och skrattar.
Alltså det kommer komma fler inlägg på direkten, har fett mycket att skriva om.
Konfan var i alla fall fett awesome.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: