måndag 27 oktober 2008

Det var även mörkervandring igår.
Mysigt och mindre läskigt än vad jag trodde men jätteroligt i alla fall.
Det var kallt men värt det, jag fick följa med ut i klöversjön (i båt men i alla fall) och se fyrverkerier och ramla över Joel ner i ett dike. Det sista kanske inte var så roligt i efterhand men just då så höll vi på att skratta ihjäl oss. Jag och Joel, lika smidiga som alltid. Sen fick vi i alla fall hamburgare och trocadero i grillkåtan. Det var varmt och mysigt. Jag satt bredvid elden hela tiden och torkade mina byxor, de var dyngsura. Vi är verkligen smidiga. Det var jättemycket folk där i alla fall, många fler än de som är på ungdomssamlingarna. Det var typ massa folk från stan och sånt. Det var jätteroligt. Bilden här nedanför är suddig men den föreställer i alla fall Joel och Isak i grillkåtan.
Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Anna j. sa...

GÖÖHÖ alltså, finns det någon regel/teknig etc. på att man ska kunna räkna ut att typ ja, chokladmjölk det kan reagera med saft?

Anna j. sa...

hm... är det samma sak med estrar som med alkoholer och kolväten?