tisdag 14 oktober 2008

Hej, idag är det tisdag. Älskade, älskade tisdagar.
Alltså ja, tisdagar är bäst.
Vi började dagen med HK där jag och Fredrik gjorde köttfärssås och spaghetti på KÄNN(!). Eller alltså nästan och det blev typ lite halvbra i slutet men vbi var klara allra sista, ahahahahahaha. Fast vi ägde alla andra ändå. Sen hade vi syslöjd, det var typ hyfsat bra ändå. Elisabeth sa att hon vill att hennes barn ska vara som mig, jag antar att det är en komplimang. Sen var det lunch, RISGRYNSGRÖT typ ganska gott men inte bra för min mage. Sen var det dags för det som gör tisdagar till den bästa dagen på veckan, NO. Först hade vi NO-labb som typ var helt okej, vi påluggade bara till provet och så. Sen hade vi hål då jag typ pluggade lite och typ hämtade grejer i A1 m.m, Sen hade vi helklass då vi också pluggade till provet men det är bra liksom för då kan jag koncentrera mig på brottshistorian och bokreflektionen hemma. Sen slutade vi och då typ pratade Lisbeth med mig, Fiff, Madge och Johanna och var bäst och förstående och allt. VARFÖR HAR VI INTE HENNE SOM MENTOR?!?!?!
Ska skriva brottshistoria nu.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: