onsdag 29 oktober 2008

Idag har varit en ganska slapp dag faktiskt.
Började med att jag gick i pyjamas till ungefär trettonnollnoll.Sen satte jag mig i min säng och pluggade matte.
Jag gjorde alla träna mera och halva blandade uppgifter.
Jag SKA lyckas bra på matteprovet. Jag ska plugga matte resten av lovet också. Minst lite varje dag. Sen blev det palt hos mormor och morfar, mums. Sen kom jag hem och läste "Den blå färgen" och sen var det Grey´s. Fett bra. Imorgon blir det först stan med Ewe och Linnea, vi ska fika och sånt. Sen på kvällen blir det fotbollsavslutning i Piteå med tacobuffé och lasergame. Jag är pepp. Det är väl ungefär vad jag tänker skriva. Nu blir det kanske lite mer plugg och te såklart!
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Elin/Sugar sa...

Det är mysigt att lsappa på morgonen.. och gå upp sent! :D
Aow, jag pluggar ingenting på lovet! Jag orkade inte ta hem några böcker XD
Palt är läskigt...
Grey's Anatomy är bra :D

Ha det så kul imorgon :P :*