lördag 18 oktober 2008

Idag så var vi i Piteå och firade sötnosen ni ser här ovan.
Han heter Matheus och han fyller 2 år på måndag. Det var en trevlig dag som började med sovmorgon till halv 12. Otroligt skönt faktiskt. Jag fick 11 timmars välbehövd sömn. Jag tror aldrig att jag har uppskattat en helg så mycket som jag gör just nu. Men jag är ändå positiv till att komma tillbaka till skolan, kinda. Allt är inlämnat nu, har nog bara ett europas stater läxförhör och en mattediagnos kvar. Plus en tyska och en engelskaläxa såklart. Så jag är mycket positiv till nästa vecka bortsett från att jag vet att min bokreflektion är fail och jag glömde att rätta mina stavfel. Okej, i alla fall så åkte vi in till Piteå och jag köpte min en blå polotröja på Cubus och sen åkte vi till Matheus. Där tillbringade vi någon timme och åt smörgåstårta och fika. Matheus och jag satt även och lyssnade på min ipod i hans kojgrej i hans rum. Det var awesome. Sen kom jag hem och sen dess har jag legat i soffan och sett på tv. Alltså, jag är så seg. Jag kommer behöva minst 11 timmars sömn till för att vara utvilad. Nu ska jag sova.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: