onsdag 1 oktober 2008

Jag glömde kakorna hemma idag. BAD DENISE!
Jag får ta den nästa vecka istället. Alltså jag pallar inte att skriva om hela dagen, jag tänker skriva om det imorgon istället, I think. Nu är det Top Model 10, FINAL! Yes! Spännande. Jag måste verkligen plugga så det här blir ett kort kort inlägg. Jag har i alla fall haft fotbollsträning också och det var flum men trevligt. Sen köpte jag klämmor(kärlek). Okej, jag borde sluta nu, ehehe. Jag ska vara duktigsre imorgon, om jag hinner. Imorgon är det kvällsöppet på stan så jag ska försöka hitta någon att gå med. Mysigt. okej, nu ska jag sluta. Ni får en vacker bild på Twiggy som avslutning.

Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Elin/Sugar sa...

Det låter mysigt :'D
Klämmor? o:
Hmmm, det var kulturnatt i Katrineholm för några veckor sen, men jag råkade somna så xD
Vi borde prata i telefon? : >

Rosi sa...

Du är mkt snyggare än Tviggy!!!! Undra hur hon ser ut om hon tar av sig allt smink????? Kramiz Mamma