fredag 17 oktober 2008

Jag kan börja med att citera från min bilddagbok:"När jag lämnade A1 klockan trettonfyrtio så ramlade en stor sten från mitt bröst. Jag är så poetisk, säger vi. Vi håller ju faktiskt på med lyrik på svenskan". Så kändes det verkligen idag. Hela veckan har bara varit kaos, igår kväll pluggade jag till nästan halv tolv och sen sov jag knappt på hela natten. Jag hoppas verkligen att det ger resultat så att jag inte har varit obotligt trött hela dagen i onödan. När jag vaknade imorse så snöade det. Liksom trots min trötthet så tog jag mig till busshållsplatsen med ett leende på läpparna just för att jag höll på att frysa ihjäl. Bara för att det snöade. Sen på morgonen hade vi SO och vi fick sitta i ASO. Alltså jag gillar verkligen det klassrummet, jag associerar ASO med matte och fika. Och möblering! Hon möblerar alltid om, Eva-Lena alltså. Fast nu har hon slutat med det tror jag. Sen fick vi våra skolfoto (de små enskilda), ahahaha hemskt. Sen hade vi NO-prov och jag tror och hoppas att det gick bra. Sen hade vi engelska, vi jobbar med -ingformen. Sen lunch, jag åt bara makaroner. Pastasåsen var inte så god, tror jag. Sen hade vi tyska, vi hade läxförhör och såg på Kommisarie Rex. Jag älskar Kommisarie Rex. Det är charm. Sen hade vi svenska och vi jobbade med lyrik. Det är fint och så. Sen slutade vi och det var äntligen helg. Det går inte att beskriva hur skönt det var. Alltså jag har aldrig uppskattat helgen så mycket som jag gör nu. Och dagens citat kommer från David. Det var just innan svenskan, Anne hade tänt ljus i A2 och ja, citatet kommer i slutet av inlägget. Jag skrattade, mycket.
Nu lyssnar jag på Kate Nash och Yasmina åkte ur idol. Det var nog rätt tycker jag.
Tralalalalala, Kate Nash är awesome. okej, nu ska jag sluta.
Aufwiedersehen

"Anne är så sensuell"-David

Inga kommentarer: