lördag 4 oktober 2008

Okej, jag kom på att jag borde blogga om onsdag,torsdag och fredag för att det var tre roliga dagar jag inte har hunnit blogga om typ. Vi börjar med onsdag, jag har redan skrivit om onsdag men inte om elevensval så jag antar att det är det jag ska skriva om. Vi skulle iaf ha redovisning och Sebbe och Micke började. Deras redovisning tog 45 minuter, haha. Och Micke ritade mästerverken som ni kan se nedan. Jag skrattade verkligen hela tiden. Anna plågade dem med flit och ja, allt var roligt iaf. Sen hade jag och Linnea redovisning och det gick väl bra typ. Och sen hade Ewelina och Anna (inte läraren) redovisning och 20 på mayamattespråk(?) var fett avancerat.
Torsdag var också en mycket trevlig dag fast jag var hur trött som helst. Jennie var sjuk så hålet spenderades i A1 med Madde, Felicia, David, Isak, Madge och Johanna. Krissi hade lektion som hon var tyvärr inte med. David och Isak satt och spelade nått stört McDonalds-spel medan resten av oss först lyssnade på musik och flummade oss och sen gick jag och Madeleine catwalk. Hahaha, inte så seriöst dock. Jag skrattade hela vägen. Sen hade vi vanliga lektioner, ganska trevligt i alla fall. Sen på kvällen var det kvällsöppet så då gick jag och Felcia på stan med Ewelina och Linnea, det var mycket trevligt och jag hittade en jättetrevlig tröja. Sen såg jag på Heroes, awesome.
Fredagen började med att jag fick springa till bussen eftersom bussen var i tid(!). Sen var det nästan tomt i bussen så jag och Danni kunde sitta bredvid varandra och sen när vi hade kommit halvvägs märkte vi att busschaffören spelade Mamma Mia!-soundtracket och vi dog lite. Så vi satt och sjöng resten av bussresan. Sen på skolan så flöt allt på, men jag missade NO:n pågrund av elevråd. Fett ovärt, NO är bäst. Sen på tyskan så hade vi läxförhör och typ berätta om en påhittade persongrej. Sen berättade Jennie att hon ska skjuta upp vårt prov två veckor. Awesome. Så jag har inget prov före vecka 42. Sista passet hade vi svenska och då gick jag och Matilda till ett grupprum (som inte går att öppna inifrån). Sen märkte vi att vi skulle sluta men Lisbeth kom inte och låste upp så vi tog oss inte ut. Vi fick banka på dörren så att Jessica som var i klassrummet bredvid kom och öppnade. Sen såg jag hur Lisbeth gick till personalrummet och inte tänkte hon på att två elever kanske var inlåsta. Det var då jag pratade med Anne och fick gårdagens dagens citat. Sen kom följande samtal
Jag: "Har du glömt nått?"
Lisbeth:"Er?"
Jag:"Ja...."
Lisbeth: "Jag är van att mina elever håller koll på tiden själva."
Jag:"Det gjorde vi men dörren gick inte att öppna"
Lisbeth:"Nej men vad hemskt! Det visste jag inte."
Min humor är inte normal men iaf.
Sen åkte jag hem och allt var bra typ. Sen såg jag på Camp Rock. Den var jättebra. Sen såg jag på idol och mina älsklingar sjöng jättebra som vanligt, Anna och Lars. Sen bar det av till Lydia där jag drack te och sånt. Mysigt, mysigt.

Sådär, då var det gjort. Jag älskar picnik. Det är där jag har redigerat den sista bilden och gjort kollage av alla bilder i detta inlägg.

Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Anna j. sa...

Jag är ju bra på att rita :3
Kom ihåg: FARLIGT!

Denise sa...

Hahahahaha, FARLIGT med jättar och troll!

Du är duktig på att rita :D