torsdag 9 oktober 2008

Så idag var det orienteringseftermiddag, epic failure med andra ord.
Jag led during the entire time liksom. PAINFUL! Vi hittade i alla fall 7 kontroller, Good for us! (Ingen fattar min humor, Will & Grace for the win). Det regnade och blåste och var sämst. Jag kan citera det jag skrev på bilddagboken: "Orienteringseftermiddag, i regnet.Jag hatade Bergskolan så himla mycket just då, men vi hittade typ 7 kontroller.Sen kom man tillbaka dyngsur och vad händer då? Jo, LÄRARNA mobbar mig. Mona och Jessica är onda! I alla fall så var jag blöt och hatade allt men nu mår jag bra igen. ". Dagens citat kan få vara ett Mona citat igen kanske. Okej, nu vet jag inte vad jag ska skriva men det är Heroes ikväll och det är awesome. Nu borde jag plugga osv.
Aufwiedersehen
"Vad blöt du ser ut. *skrattar*"-Mona

1 kommentar:

Smultrontott sa...

Ett bra svar på den kommentaren skulle vara; "DET KANSKE ÄR FÖR ATT JAG ÄR BLÖT"