fredag 31 oktober 2008

Sen på kvällen var det fotboollsavslutning.
Började med att jag åkte till Alvik, Sandra och Marika, jag skulle åka med dem till Piteå.
På vägen dit såg jag lite norrsken och det var ju såklart trevligt.
När vi kom fram så mötte Malin och Paulina oss och visade den branta trappen vi behövde gå ner för. Lite obehagligt. Vi åt tacobuffé med otroligt stora bröd och otroligt små drickor. Sen började lasergame. Jag var med i lag 3 som bestod av Malin J, Malin A, Hannah TJ, Joppa och mig. Första matchen mötte vi lag 4 med bland annat Sandra, Marika och Elly. Det var jätteroligt fast jag och Elly sprang in i varandra hela tiden. Det var nog en delfaktor till varför det var så roligt och varje gång så skrek vi och sen ska jag "IGEN!" och skattade. Ingen fattar det roliga men det var askul och stressande. Vi vann den matchen. Sen mötte vi lag 1 (kanske det var?) med bland annat Josefine, Paulina och Linnea Sandberg. Den matchen var läskigare på något sätt men ändå jätterolig. Vi vann även den matchen. Sista matchen mögtte vi lag 2 (kanske det var?) med bland annat Agnes och Ale. Mitt lag vann även den matchen. Vårt lag blev alltså mästare, woho! Vi vann varsin fribiljett till lasergame så man får väl åka dit snart.
Sammanfattningsvis så var det en rolig kväll.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: