tisdag 21 oktober 2008


Tralalalalala, idag var en trevlig dag. Tisdagar är bäst.
Började med HK teori fick veta att vi ska ha prov vecka 47 och det är typ bara sidan 10- 11. Sen hade vi teknik och vi gjorde typ någonting, motorer eller vad det nu var, eheh. Sen hade vi syslöjd då jag bland annat prova mössan som ni ser på bilden. Sen hae vi lunch, eh inte så gott men jag försökte äta enligt matcirkeln ändå. Sen hade vi NO-labb och vi gjorde estrar. Det var hur kul som helst. NO är bäst. Sen hade vi NO och då läste vi om Bränslen. Sen åkte jag hem och såg på Top Model 6 och sen åkte jag på kommunträning och det var jättetrevligt.
Batteriet i laptopen är snart slut så jag måste sluta.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg hatt dempan! En sån voll jag oxå ha. kramiz kusin vitamin