söndag 16 november 2008

Bara för att vara en duktig flicka så ska jag blogga ännu en gång.
Dagen kan sammanfattas med fyra ord: läsning, te, promenad och HKK.
Jag känner att jag har läst överdrivet mycket den här helgen. Fast man kan aldrig läsa för mycket. Idag läste jag ut "Fem personer du möter i himlen" och snart har jag läst ut "Den slippriga sluttningen". Det hänns bra att ta igen lite eftersom jag inte har läst på år och dar. Till min läsning har jag såklart druckit te och alla vet ju att det finns inget bättre sätt att avnjuta en bok än tillsammans med en kopp te och snö utanför fönstret. Jag har även tagit mig en promenad med min mor och det är ju skönt med lite frisk luft. Jag har även pluggat HKK eftersom vi har prov på tisdag, matcirkeln och tallriksmodellen. Jag känner mig positiv inför det provet, känns som att det sitter i huvudet efter allt hälsoprat på Klöverträskskolan. Vi har även haft besök av (Bus-)Anna och det blev många skratt. Nu ska jag om ni ursäktar återgå till min bok och sedan förbereda mig inför morgondagen(då vi får tillbaka våra tyskaprovet, help!).
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Mamsen sa...

Hej du!
Dags att uppdatera lite kanske.
Jag lovar att låta dig slippa städa ur öppna spisen varje kväll.
Jag skickar nån a styvsystrarna i stället så du får lite tid över till att blogga! Bra va???????
Älskar dig!
Kram mamsen