fredag 21 november 2008

Jag ser just nu på idol. Anna får inte åka ut.

4 kommentarer:

Mamsen sa...

Äntligen så åkte hon ut! Skoja bara, det är ju fruktansvärt att Johan Palm inte åkte istället. Man blir inte artist för att man är söt, det håller inte i längden.
En artist ska vara SNYGG och ha en fantastisk RÖST, ja en king helt enkelt. ELVIS PRESLEY!!!!!!!!!!!!!

Anna j. sa...

Johan palm åkte ut igår. Livet är slut.

Anonym sa...

Det är nästan att jag höll på att sluta se idol när Anna åkte ut, men Kevin är ju kvar så då måste man ju fortsätta och se. Anna och Kevin är mina favoriter. Jag fattar inte att Robin B är kvar.

Bea sa...

Det är nästan att jag höll på att sluta se idol när Anna åkte ut, men Kevin är ju kvar så då måste man ju fortsätta och se. Anna och Kevin är mina favoriter. Jag fattar inte att Robin B är kvar.