söndag 23 november 2008

Ännu ett inlägg kommer här.
Det här blir mitt åttioåttonde inlägg tror jag. Jag närmar mig hundra.
Dagen har varit en dag fylld av julstämning och fika. Dagen började med julmusik och sen tog jag mig en sparktur med Daniella. På vår framfart genom byn såg vi till vår glädje och förfäran att nästan alla har julpyntat nu och det är fortfarande en vecka till första advent. Anne-li och Tomas har även tittat förbi för att gratta pappa (han fyllde ju år i torsdags, grattis i efterskott!) och då fikade vi en massa gott. Nu pluggar jag NO och gör något slags pluggpapper. Just nu håller jag på med ett för själva cellen och dess delar sen blir det nog även ett för cellandning. Nu skall jag återgå till mitt pluggande.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Elin/Sugar sa...

Hmm jag har varit dålig på att läsa din blogg på senaste tiden D:
Men jag ska bli bättre! X)

Jag vill åka till Luleå på jullovet! .___. Hmm är du där då hahah? :S Jag har typ skrivit när jag tänkte åka i min bdb :o
Imorgon vill jag ringa dig, så det ska jag. Hmme :)