torsdag 25 december 2008

Det här är då mina ätbara/drickbara julklappar minus en geisha som vid det laget redan var förtärd. Jag fick alltså Juleskum(250 g), tre olika smaker av Skittles (184,5 g), Aladdin (500 g), utvalda favoriter (500 g), T-200 (100 g), Julblandning (250 g) och okänt te (okänd vikt).
Här är mina oätbara julklappar fast jag antar att man faktiskt kan äta dessa saker om man nu vill. En (nörd)väska, scrapbookingpapper, sju sorters kakor (receptbok), John av Cynthia Lennon, en duschkräm, ett halsband, en ehh..snökula fast med hjärtan och en skrubbsak. Jag är bäst på att förklara. Jag märkte att jag inte fick med alla julklappar men det här är ju större delen av julklapparna i alla fall.
Det kommer nog snart ett till inlägg med bilder från julafton. Jag missbrukar bloggen nu för tiden. När man har en kamera blir allt mycket roligare!
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: