onsdag 31 december 2008

Fjärde kvartalet:

OKTOBER:
Oktober var månaden för dagens citat. De bästa "dagens citat":en någonsin är från oktober. Vi hade en rolig redovisning på elevensval (den tog 45 minuter för vissa! HAHA). I bussen så spelade busschaffören Mamma Mia!-soundtracket en morgon och det gjorde min dag. Orienteringeftermiddag var det också, hemskt. Traumatisk upplevelse. Jag gick på bio med Ewe och Linnea och vi fick oss många skratt. Mamma Mia sing-a-long var det som gällde. Jag klädde ut mig till 80-talsmänniska också. Oktober var ganska kaotisk egentligen. Vi hade läxor och prov hela tiden men jag överlevde! Jag, Ewe och Linnea gick på bio en gång till och då hade vi så roligt åt resten av biopubliken. Det var konfa också. Vi hade väldigt roligt och vi ritade riktiga konstverk..eller inte. Det var mörkervandring och fotbollsavslutning också.

NOVEMBER:
I november hade jag min läshelg på jag läste, läste och få se vad var det nu..just det, läste! Vi hade MR-dagar också roligt, roligt. Vi såg på Grease på tyskan och då fick man ju vis aupp sina superba greasekunskaper. Jag, Madelene och Johanna så Twilight på bio och det var mysigt men filmen var lite halvdan. Elin ringde mig under The End of My Way och det var sorgligt. Det var ju NaNoWriMo också men jag lyckades inte, jag kom underfund med att skolan var snäppet viktigare. Vi hittade ekusaxen också och vi sniffade blåbärspennor. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så ja, det är allt ni får.

DECEMBER:
Vi hade Cecilia som vikarie, HAHA. December var fylld av betygssamtal. Ojojoj. Vi hade kompisstödjardag(halvdag) och vi fick lunch på Waldorf. Mycket, mycket trevligt. Vi hade basketturnering och vi kom till final! Självklart så vann vi ju finalen också. Vi gjorde julgodis och sånt också. Vi firade Felicia och vi fick våra betyg. Jag var på dop och på Alpha. Mysigt. Det var julafton också och jag fick Marie Curie. Under mellandagar fotade jag (både själv och med Emelie), var på önskesången, spelade hockey (med och utan skridskor), umgicks med Kristin och åkte i bomansbacken.

Inga kommentarer: