onsdag 24 december 2008

God jul på er alla!
Vi sitter ner i vår källare, jag och Lydia bloggar, Felicia spelar Guitar Hero och Veronica tittar på. Så är det bästa sättet att spendera julaftonskvällen.
JAG FICK EN SYSTEMKAMERA!
Den är jättefin och jag har döpt den till Marie Curie så nu mer är det en hon. Hon är en Canon EOS 450 D och jag är otroligt lycklig. Tack "tomten"!
Ni får en bild nu och det blir en bild på Marie Curie men det kommer fler bilder ikväll eller imorgon. Vi har i alla fall en jättemysig jul och snart tror jag att det är dags för julgodis, äntligen.
Jag märkte just att Kevin äger resten av oss på Guitar Hero. Jag måste träna på Guitar Hero, jag ska nog allt bli bra på Guitar Hero någon gång. Jag vågar inte tänka på hur bra Kevin kommer vara om en vecka. Det skrämmer mig.
Jag fick jättefina presenter och jag antar att det kommer bilder även på dem när jag gör mitt inlägg med bilder från idag. Nu ska jag lämna datorn och återgå till familjen(/släkten kalla det vad ni vill).

Aufwiedersehen

2 kommentarer:

Smultrontott sa...

Haha! Han äger inte mig, iaf inte så enormt om han gör det.

Elin/Sugar sa...

Grattis till kameran :DD Jag är avundsjuk x)
Ha en fortsatt trevlig jul eller vad man säger XD <333