lördag 20 december 2008

Hej, nu sitter jag här igen.
Att blogga är beroendeframkallande.
Hittills har det varit en ganska bra dag. Imorse var jag otroligt trött och jag åt knappt någon frukost men jag överlevde. Jag och min familj åkte in till stan för att köpa de sista julklapparna. Jag hittade min julklapp till Madge så nu är jag helt klar (hoppas jag). Jag köpte mig faktiskt en jacka också, en stor mysig dunjacka. Den är jättefin och jag älskar den. Vi åkte förbi på Ica Maxi för att fråga om de hade hittat mina vantar men icke. De är nog borta för all framtid. Sorgligt. Vi åkte till Måttsund där jag lämnade julklappen till Madge och sen bar det av mot Klöverträsk.
Nu sitter jag framför datorn och halvsover. Jag lyssnar på Mamma Mia soundtracket...för omväxlingens skull. Jag älskar den filmen! Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men jag funderar på att dra ut Daniella på en promenad.
Aufwiedersehen

Inga kommentarer: