söndag 7 december 2008

Här kommer ännu ett inlägg.
Idag har varit en allmänt mysig dag. Vi har bakat julgodis och pepparkakor. Jag märkte just att mitt tangentbord är helt flottigt eftersom jag säkerligen hade kvar lite pepparkaksdeg på händerna när jag började skriva på datorn. Efter det här inlägget blir det nog lite mer matteplugg och sen ska jag (om jag hinner) renskriva min bokreflektion. Jag tror även att familjen ska avnjuta lite nybakta pepparkakor framför "Skenet bedrar-julspecial". jag måste säga att min nya "header" är lite...ja. Ni ser ju själva. Den här skolveckan lär bli hektisk fast det kanske bara är jag som oroar mig i onödan. På måndag har vi matteprov (på kapitel 3) och jag vet inte om något speciellt händer på tisdag bortsett från att vi har NO-eftermiddag (och det är bäst!), på onsdag är det åttornas turnering(basket), vi får igen våra matteprov(förhoppningsvis i alla fall) och vi måste senast lämna in svenska boken(med två reflektioner, en dikt och en rättad brottshistoria). På torsdag ska vi börja redovisa våra texter på engelskan och det ska vi fortsätta med på fredag också. Jag tror att vi får tillbaka våra engelskaprov på torsdag. Jag vet inte om det händer något annat men jag antar att vi kommer ha betygssamtal med våra lärare, Carola är ju den enda som redan har börjat. Nu blir det matteplugg och skenet bedrar!

Aufwiedersehen

Inga kommentarer: