onsdag 31 december 2008

Jag kommer att ta min års sammanfattning kvartalsvis. Jag ber om ursäkt för att den är dålig och för att språket är hemskt.


JANUARI: Vad hände i Januari egentligen? Vi började om efter jullovet i alla fall (wow, vilken stor händelse!) och jag lade ut en massa bilder på Moa medan hon var i Grekland. Jag såg ju faktiskt på bio med Linnea också, det får inte glömmas bort! Det var awesome. Jag fick Deathly Hallows US edition och den fangirlade jag väldigt mycket. Elin, Matilda och Fanny klädde ut sig till...någonting och de såg awesome ut! Hanna flyttade till Stockholm!

FEBRUARI:
Jag fyllde år! Jag fick en mobil (åh, jag älskar den mobilen, saknar den lite). På min födelsedag var det friluftsdag och vi fick gå värsta omvägen till stället där vi skulle köra pilates. Det var helt sjukt, jag frös och surade. Jag hade sportlov också. Jag bowlade med familjen Mattsson och köpte hörlurar! Om jag ska vara ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket mer från den här månaden.


MARS:
Det var en jättemysig fefo-träff och om jag inte minns fel så var det på den som vi var på TA. Mysigt värre. Och Kou och Amanda sprang omkring med deras Free Hugs-skylt. Jag nötte Chasing Cars otroligt mycket också. Veronica fyllde år så vi hade "party" hos henne. Det var bäst. Jag var på stan och helt randomly så träffade jag Linnea. Det var awesome. Vi åkte till Hemavan också. Hemavan var jättebra och jag njöt verkligen under de där dagarna. Jag räknade ut att på fyra dagar så åkte jag slalom minst 24 timmar. Underbart! Erica fyllde år också och vi smsade jättemycket under min vistelse i Hemavan.

Inga kommentarer: