onsdag 17 december 2008

Så i fredags firade jag, Madeleine, Kristin och Lydia (och David) Felicia genom en överraskningsfest (eller något i den stilen). Efter skolan åkte vi in till stan (självklart i en annan buss en den Felicia åkte med) och gick för att köpa en Ben and Jerry´s(se bild ovan) till Felicia. Vi köpte presenter o.s.v sedan satte vi av mot Felicias lägenhet där vi väntade på Lydia och David. När de kom trängde vi in oss i den trånga hissen och åkte upp till Felicia. När vi knackade på dörren och sjöng för henne blev hon väldigt glad (, tror jag i alla fall). Bernt hade köpt en tårta så efter att Felicia hade öppnat presenterna och ätit lite Ben and Jerry´s (med hjälp av några frivilliga) så började vi äta, på riktigt. Först var det tårta med fika, otroligt gott såklart. Jag säger aldrig nej till sötsaker. Efter fikat såg vi på Juno, en väldigt söt film på något sätt. Efter det gjorde vi tacos (samarbetsövningar tydligen) och efter att vi ätit vår mat såg vi på idolfinalen som Kevin vann. Grattis! Jag tyckte att båda var värda att vinna så för mig spelade ingen roll vem som vann. Efter idol var vi lite oseriösa och lekte med ballonger och skrattade oerhört mycket. Nu tänker inte jag berätta något mer om Felicias fest utan låter alla detaljer förbli mysterium. Så var det med det och nu ska jag nog sova, kanske inte men snart i alla fall. Det är bara två skoldagar kvar nu. Det känns orealistiskt. Om två dagar får jag mina betyg.
Aufwiedersehen

1 kommentar:

Smultrontott sa...

Förfan! Jag tror det blev väldigt lyckat. :)