onsdag 10 december 2008


Så idag hade vi basketturnering på bergskolan. Alla var utklädda och fina som till exempel Ewe och Linnea (se bild ovan). 8a samlade självklart ihop flest poäng så vi kom till final där vi får möta utklädnadsvinnarna och dem näst bästa (säger vi) 8f nästa fredag. Det var helt och hållet killarnas förtjänst att vi tog oss till final, killarna vann alla sina matcher medan vi bara vann en. Vi hade i alla fall roligt och det var ju självklart det viktigaste! Det som var otroligt roligt med att spela idag var att man faktiskt kände dem man spelade mot så det kändes inte alls lika allvarligt. Vi kunde skratta och så där i alla fall. Nu tänker jag duktig och sätta mig och förbereda mig inför engelska-redovisningen imorgon. Vi får även tillbaka två prov imorgon (matte och oförberett engelska) och vi ska tydligen ha ett till oförberett prov imorgon, vi har fått veta om det för att vi ska skriva en uppsats och det går ändå inte att förbereda sig för. Tekoppen och engelskaboken väntar!

Aufwiedersehen

1 kommentar:

Anna j. sa...

Huhu MVG var som sagt 14,5 >____<
Just ja, min kompis Dodd, hon har ju alltså lånat om jag kunde drömma på ljudbok och hon tycker att Bella är lite vild/galen/pervers för ja, när hon kysser Edward så blir hon helt... Ja... x'D